Woensdag 18 juni 2014
Tegenwoordig kijkt bijna iedereen eerst even op Linkedin voordat ze contact opnemen. Linkedin voor notarissen, een must! Maar hoe vertel je dat aan notarissen als ze niet actief op het internet zijn? Daarbij heb ik jullie hulp nodig, zeg het voort!
Jouw Linkedinprofiel kun je zelf aanpassen en je kunt daarop kwijt wat je wilt, zolang je de waarheid maar geen geweld aandoet. Zorg voor goede foto, waarmee professioneel overkomt, en laat zien wie je bent.
Stem met je kantoorgenoten af hoe je kantoor zich op Linkedin wil profileren. Leg vast wat jullie visie is. Stel vast wat jullie missie is. Draag dat uit: ook via jullie website.
Denk ook na over een breder social media plan (Twitter, Facebook, Youtube, Linkedin, Linkedin Company Page etc). Het enige dat social media kost, is tijd.
Social media is een belangrijk onderdeel van de marketing en daarom ook belangrijk voor notariskantoren.
€ 384 p/m
+ € 95 per extra notaris
ex. BTW
Meest gekozen
€ 660 p/m
+ € 160 per extra notaris
ex. BTW
€ 500 – € 3.500 per model
–
ex. BTW